Brace yourselves, the 'det snöar' statuses are coming!

Yess..det har börjat snöa o jag fattar inte vrf alla måste skriva en jävla status om det. Vi har ju alla fönster liksom :p Nee men det e väll trevligt med lite snö..ganska mysigt ändå när det är helt vitt ute, fast det är ju inte så just nu men asså ni fattar ju vad jag menar, jag tkr inte om att det snöar för det betyder att jag kmr vara minst 2 timmar sen varje dag till skolan för bussarna och tågen kmr inte gå när dem ska o sånna saker..fucking helvete assåå. Annars äre ju fint :) Ska försöka att inte vara så negativ..det borde vara mitt nyårslöfte kanske ;p Vi får se..jag tkr om att vara ganska cynisk..that's my style. Hahah :) Shit vad jag e konstig. AJAAA..måste börja övningsköra oftare, det börjar gå ganska bra för mig nu så måste bara fortsätta o lära mig att väjja för gående o sånna saker heheh :p Fan jag har aldrig något viktigt att säga..ska dra till 9gag nu! Ha det så braa, var glada att ni har era själar kvar. Alla 9gaggare vet vad jag menar :p Hejdåååå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0