AT-jultallrik ;D

Hejj! Kom hem från jultallriken för ett tag sen o kände för att uppdatera lite innan jag glömmer bort allt hehe. Hade det väldigt trevligt på trappan o det var en underbar julstämning. I början fick alla lappar med olika uppdrag de skulle utföra under kvällen o det verkar som att alla fick göra ganska enkla saker..medans jag drog en lapp där det stod: Berätta om din vilda sommar med Karl Mässing. Hahaha fan det skulle vara så roligt men vafan, min sarkasm är så avancerad att folk oftast tror att jag e seriös. Ville inte riskera något liksom haha, plus att jag inte kunde komma på något roligt att berätta :p Fan det verkar som att jag har glömt mkt av kvällen ändå..men det var ju inte mkt som hände, bra underhållning och bra mat är min sammanfattning :) Hejdåå nu drar o jag lägger mig snart ;) God natt ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0