30 Dec 2011

Hej och välkomna till Sveriges Offerblogg #1. För er som är nya här så handlar den här bloggen om mig, Vladica Micanovic, och mitt liv i Sverige, Linköping. Egentligen handlar det inte om mitt liv utan jag klagar mest o snackar en massa skit. Ni som "följer" den här bloggen sedan tidigare..ja..det är synd om er. Nejj jag skoja bara, love you<3 ANYWAY..idag är det ju den 30 december altså..en dag innan nyår. Om jag vore Kenza eller Kissie skulle jag visa 13 bilder på min nyårs-outfit. Men jag är ju Vladica och det betyder att jag inte vet vad jag ska ha på mig, äsch..kommer väll på det imorn 23.56 eller nåt :p Nu drar jag mig till ikano o träffa Eminem, Ajla och Dzenana-Banana..CAAOO :D:***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0