heemmaa..

bara för att Emina tjatar så mkt och för att hon skämmer ut mig på facebook så får jag väll skriva ett jävla inlägg då..även om jag egentligen inte har någon lust. För några dagar sen kom jag hem från Bosnien, hade en jätte kul och skön sommar och jag längtar redan till bosnien 2012..förhoppningsvis åker vi dit på nyår också :) Min nollning har också börjat och nu kommer jag åka till norrköping varje dag för resten av mitt liv....i tre år :p ska plugga till arbetsterapeut och jag ser faktiskt fram emot studierna..jag vet att jag kommer ångra att jag sa det senare, haha :D Ikv ska jag på fest med faddrarna och klassen, snart faktiskt..så jag är lite stressad just nu. Ha det så bra och jag hoppas Emina är nöjd, hejdåå :D


Såhär "söt" är jag just nu, kolla mitt hår haha jag ser ut som Jerry och Perry, bröderna fluff :p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0