You know what grinds my gears?

Vet ni vad jag hatar eller..? Asså när nån kille eller tjej addar mig på facebook..oså har dem en bild på en fotbollsspelare, eller en bil eller nått konstigt djur. Och då måste jag acceptera den personen för att kunna se hans bilder eftersom man inte kan se dem om man inte är vän..oså är alla bilder på typ manchester united eller chelsea eller typ christiano ronaldo eller nån annan fotbollsspelare, jag vet inte vilka dem är ens. Så man inte ens vet vem personen är även om man typ har 36 gemensamma vänner. Jag vill bara döda sånna personer, o man vet att det bara e fula människor som lägger såna bilder, för e man snygg då vill man ju visa upp sig. Det e sant fan asså!



Kommentarer
Postat av: Selma

HAHAHH det är ju värre när en människa man redan addat byter alla sina bilder till bilder på trey songz OCH byter namnet till trey songz. det har hänt mig...twice.

2011-05-06 @ 22:33:13
URL: http://buckys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0