Universitet?

Det är sjukt att jag är så lugn nu när det är 3 dagar kvar på att söka universitet men jag vet inte ens vad jag ska söka. Har funderat på arbetsterapeut eftersom de saker jag ville bli inte går nu. Får väll försöka söka nästa år ist. Bette luck next time? O sen kaaanske förskolelärare, eftertraktat jobb, man har lov lika mycket som barnen har, oså måste man egentligen inte lära ut så mycket och jag klarar inte av att lära folk saker. Visst jag tycker det e kul att lära folk saker oså..men när de inte fattar så får jag damp. Och därför känner jag att det inte är det bästa valet haha..vill inte skada några barn psykiskt fan. Men förskolelärare kanske..och sen basteknisktår som reserv kanske. För om jag inte kommer in på nåt så kan jag lika gärna plugga upp lite ämnen så jag är behörig på andra saker och får mer valmöjligheter. Tråkigaste inlägget ever..aja vem bryr sig. Hejdåå puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0