Ny studentklänning :D

Äntligen har jag fått en studentklänning, erkänn fin? Min morsa kom hem med den när jag låg o sov i soffan. När hon kom in och sa att hon hade köpt en studentklänning till mig blev jag rädd...men den var faktiskt ganska fin! Och den sitter jätte fint på kroppen också, bara det att den är lite genomsynlig på rumpan men dem kmr jag fixa på något sätt ;) Nu ser jag fram emot studenten äännnuuuu mera, måste bara fixa några sexiga skor :):) Man kanske inte ser så bra för klänningen e vit och bakgrunden e vit haha xd inte bästa bilden egentligen :p

Kommentarer
Postat av: relationeRelationer

Välkommen, till en blogg om människors roller och relationer. Hur tänker vi människor i olika situationer? Skulle ni läsare göra samma val som jag gör i olika situationer när det t.ex. gäller pojkvännen, eller min bästa kompis.

2011-04-29 @ 01:15:04
URL: http://relationerelationer.blogg.se/
Postat av: Emina

jättefin :D var köpte du den?

2011-05-03 @ 21:03:42
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0