Jugoslavia moja ♥

Igår så snackade jag och Amina om Jugoslavien för klassen. Vår SH-lärare bad oss berätta lite om Jugoslaviens historia och inbördeskriget oså :p Jag började med att berätta om hur Jugoslavien bildades och att Tito var världens bästa diktator. hahah :p Vi hade inte förberett oss ett skit utan snackade bara lite hur som helst, och det gick faktiskt väldigt bra. Trodde jag skulle vara skit nervös och stå o skaka o darra i rösten. Vi snackade i typ 40 min..asså det e skit mkt fan:p Det var kul att de flesta var intresserade av vad man hade att säga oså..bilo je dobro;)

Undrar hur det hade varit om Tito levde för alltid och Jugoslavien fortfarande var kvar och det inte hade varit ett krig..hade kanske inte lärt känna alla människor här i Sverige då hhe :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0