att klaga är underskattat

Alla som känner mig vet att jag klagar fett mkt, men jag bryr mig inte. Det händer så mycket skit man inte kan göra någonting åt och då måste man klaga. Och nu när jag skriver min trafikantuppsats har jag stoooort behov av att klaga. Kolla, min lärare i trafikantutbildning sa åt oss att skriva en uppsats, eller en rapport eller vad man ska kalla det. Och hans insturktioner är: exempel, beskrivning, slutsats. Asså..jag fattar ju vad orden betyder...men han kunde lika gärna pruttat i luften och sagt att det var våra instruktioner. Vafan ska jag skriva för rapport? Om VAD ska jag skriva? Hur många sidor? Jag fattar ingenting, oså nu när jag skriver så blir jag så irriterad för jag vet inte ens vad jag ska skriva. FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0