6 veckor kvar till studenteeeen:D

Nu är påsklovet över och skolan har börjat igen. Det e skit fint väder ute så jag kan inte klaga, dem finaste stunderna på dagen är nog när jag cyklar/solar. Hhah, nolifer #1. Ska dra o plugga lite Japans historia och trafikant regler men först ska jag ba skriva det här inlägget;)

6 veckor kvar till studenteeeeen :D:D längtar fett mkt!! Det känns som att livet är slut nästan, men juste..sommarloooov i bosnieen och sen bli arbetsterapeut i norrköping, hoppas jag på iallafall. Annars väntar jag bara till våren:p

Glöm inte att läsa min blogg på gratisbio också, man får ju poäng där när man bloggar oså så kan man få en gratis biobiljett = asbra (y) ..Men jag har inte gett upp den här bloggen den tkr jag om mest, är jag otrogen mot min blogg eller? Aja skit samma..läs den andra också iaf!! vladicas.gblogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0