Valet 2010

SHULU nu har jag röstat för första gången i mitt liv och jag röstade OFC på socialdemokraterna. Jag hörde idag på radion att många förvirrar sig och röstar på Sverigedemokraterna ist för Socialdemokraterna för att deras namn är så lika. Och att det är orsaken till att SD har så många röster..men man vet inte finns ju rasister i Sverige också man ska inte bli överaskad. Det finns dock sanning i det för min farsa råkade faktist ta sverigedemokraterna först men märkte efteråt att han hade tagit fel. Och deras namn liknar ju faktist så..skulle vara sjukt om SD fick en massa röster som de egentligen inte ska ha och Socialdemokraterna förlorar en massa.

Men jag hoppas på det bästa nu i valet och att svenska folket väljer den bästa regeringen.



Kommentarer
Postat av: Ngan

åååh så fin biiild!

2010-09-20 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0