27 September 2010

Imorse på G&I provade vi massa kostymer och kläder till våra pjäser och det var skit kul haha :D Jag ska spela man så jag ser hur ful ut som helst i min kostym grej XD sen ska man ha balklänning och massa shiit hahah det kommer bli så himla kul :D

Sen hade jag historia..inget spännande där. Sen blev jag fadder till en persisk kille i Ivik och på fredag ska vi alla vara på skylten och fika och spela guitar hero o massa. Kommer nog bli roligt :D Men snubben svarar inte på mitt sms för faan...

Sen gick jag hem och det blåååååseeeeer så jävla stark asså jag trodde jag skulle flyga bort!! Jag var rädd för att typ snor skulle flyga ut ur min näsa eller nåt, det hade varit så pinsamt omg. Tänk dig man går där tror man e värsta sexig så har man största snor-randen på kinden hahaha. Så går en sexig kille förbi o kollar äcklat på en och man ba..How you doin' joey style haha XD

Nu ska jag för mamma ropar på mig vi ska BAKA tillsammans :D Muuummmsss!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0