Så säger du hejdå till celluliterna

Idag har jag sett att det finns många produkter mot just celluliter, och jag kan inte så mycket om skönhet och hygien shit men äre nåt jag fucking kan så äre celluliter så lita på mig nu.

Egentligen så vet jag inte ett skit om produkterna..dem kanske funkar vem vet..men jag kör ett mer naturligt sätt att få bort dem :)

Först är det kul att veta var celluliter kommer ifrån. Jo, kvinnans hud innehåller mycket olja och annat skit som gör den mycket len som också gör det mycket enklare det bildas celluliter om det är dålig blodcirkulatur i just de områdena. Det är därför bara kvinnor har celluliter och inte män, eftersom vår hud är mycket lenare :) Varje bra sak har en mörk sida.

Som sagt så är det först dålig blodcirkulation som gör det uppstår celluliter och det löser man lätt genom att varje dag, kanske när man vaknar eller precis går och lägger sig, masserar sin rumpa och lår :) Eller ber nån het kille massera en hihi..mkt trevligare :)
Sen så är det dem TAJTA TROSORNAS fel också..jag har ingen cool vetenskaplig förklaring men tydligen så får man celluliter av att ha på sig för tajta trosor som skaver in i skjärten. Stringtrosor och silkiga trosor rekommenderas för alla!

Och jag får inte missa att säga att vatten löser alla problem! Drick rikligt med vatten också..myket bra för rumpan! :D


Kommentarer
Postat av: DinälsklingJenni

Hahaha, "eller så kan en het kille massera"

du är så bäst Vladica <3

2010-09-06 @ 17:28:06
URL: http://blixtmoln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0