Så dricker jag kaffe

Igår var Oskarshamnarna hos oss i vackra Linköping..Jasmin, Selmir, Aldina och hennes kompis Amrita som jag träffade för första gången. Ngan, Emina och Andrea var också där men vem bryr sig om dem? Hhaha skojja :)


Först åt dem pizza sen gick vi ruuunt och dem shoppa och anklagade mig för att vara bakis när jag inte var det..hade en vanlig huvudvärk inget speciellt :)

 

Sen går vi och fikar på steve’s och där ville jag leka smart och ta en caffe latte bara för Aldina sa att det var skiiit gott. Altså...jag har inte ångrat nånting så mycket i mitt liv. Fyfan vad starkt det var usshh..sen eftersom jag är min farsas dotter så vill jag dricka upp allt eftersom jag har ffs köpt den där jävla kaffen för TRETTIO SPÄNN..det är mkt för oss blattar...fick int ens mycket -.- jävla rippoff! Så jag tog hällde ut halva sockerkaret (heter det så?) så vart det gott hihi :) men kaffet blev nästan helt grönt...asså ja det var verkligen grönt :S konstigaste jag sett i hela mitt liv...men ändå, nästan det godaste jag druckit.

 

Grön Caffe Latte (y) = det var mer socker i glaset än kaffe :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0