Jag älskar när..

Ssu kommer till skolan :) Dem är dem mest trevliga ungdomsförbund som har kommit, plus dem delar samma åskiter som jag.

Även om alliansen säkert kommer vinna för de har övertaget men jag kommer rösta på socialdemokraterna och jag hoooppaas verkligen dem vinner. Men det spelar ingen roll egentligen, det viktiga är att hålla borta SD från regeringen. Jag fattar inte hur andra kan ens acceptera dem som ett jävla parti, dem har bara en fråga och det är invandrarfrågan som de är jävligt negativa mot. De har ingen som helst syn på hur man ska förbättra jobben, skolorna, välfärden, skatten, pensionen osv osv. Det enda de tänker på är att köra ut alla invandrare så blir allting bra.

Jag förstår inte hur nån öppet kan hålla med deras bullshit. Man vet ju att dem bara snackar en massa skit. De kommer med siffror och fakta som inte alls är sann som bara en blåst jävla idiot förstår sig som inte orkar förstå den riktiga sanningen. Att det är segregeringens fel som gör att invandrare nu är mer kriminella än vad svenskar är.


Kasta Sverigedemokraterna!!



Rösta på gemenskapen, rösta på framtiden, rösta på Socialdemokraterna!

Kommentarer
Postat av: emina den fina

ssu bror

2010-09-07 @ 19:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0