28 September 2010

Idag hade vi fotografering..det var kul för jag tycker jag blev ganska bra på bilden men inte på dem enskilda bilderna. Där ser jag ut som att jag klämmer ut en brun..iaf..

Vi tänkte klä ut oss till pirater först men det blev inte av för halva klassen gnällde på att de inte kunde hitta kläder till det..jag var en av dem btw. Hur fan ska jag klä ut mig till en jävla pirat? Tror folk jag har eye-paches och sånna där hårband eller vad det nu är bara liggandes o skräpa hemma eller!? NEJ!

SEN röstade vi om och då ville de flesta vara Maffia och det var skit bra idé för jag har redan kläder hemma som man skulle kunna ha till det. Men neeeeejjjjj...typ 2 personer i klassen vet inte hur man ska klä ut sig till det så det blev inte heller av. Så röstade vi om och alla ska ha med sig en nalle ist. Men det sket alla i att ta med så vi var helt vanliga. Det var tråååkiiigt!! Spetsarna hade skit bra grej hahah..älskar bilderna på Cheddar hahah XD så rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0