20 September 2010

Idag är det måndag och det betyder teater på morgonen i ljunkan :) och det var kul som vanligt. Sen hade jag historia...som var tråkigt som vanligt. Gillar läraren - hatar ämnet. Min mamma hatar mig för att jag hatar historia..det är typ hennes favorit ämne. Och pappa hatar mig som hatar matte, för det är hans favvo.

Sen hade jag håltimma i tusen år och efter det samhäll yeeaahh...där jag nästan gjorde klart en uppgift som skulle vara klar FÖRRA VECKAN yess (h). Och har inte ens börjat på den andra uppgiften som ska in om typ 3 dagar. Oohh yes de spelar Eminem på east fm nu :) lose youself in the music lalalalaa åhh bäst, en klassiker<3..vad snackade jag om? ajuste...aaa oså skreeev jag typ i två timmar om alla partiers syn på JOBB OCH SYSSELSÄTTNING som var kul i början..blev jobbigt efter 7 min. Och jag ville skjuta mig varje gång jag var tvungen att skriva sänka arbetsgivaravgiften. Jag svär..jag tror att en del av min själ dog varje gång jag skrev det där..så många gånger skrev jag om skiten. Jag hoppas dem HÖJER ARBETSGIVARAVGIFTEN nu bara för jag måste skriva om det! GOODBYYEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0