söndag morgon

god moorgoooon...klockan är 14.00 och min pappa lagar pizza :) jag älskar när han gör pizza det är så himla gott och delarna är så stoooraaaa så man kan äta hur länge som helst :)
Igår kom Emina, Hugo och Haris över och jag lagade mat till dem. OMG OMG jorden går under Vladica har lagat mat. Nää så var det inte, jag köpte ett pizza-kit på Willy's som jag la ost, kyckling filé och champinjoner på. Det var faktist ...helt ätbar :)
Mamma är ute och köper skoor så när hon kommer hem kommer jag ha nya svarta sånna där pippi-långstrump skor ni vet. Åhh exakt när jag skrev klart meningen så kom skorna teehee! :)

kolla vilka muskulösa ben jag har LOL, som att min pappa har på sig skorna.



bästa bästa bästa bandet evaR!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0