Hahh min pappa är kung!!

Jag sitter hemma själv vid datorn oså kommer mamma och pappa hem. Och det första jag hör är pappa som ba waka waka EH EH! jag ba hahahahahha pappaaa Xd oså fortsätter han sjunga och gå runt i lägenheten hahah XD
Jag fick en annan chock när jag kom hem också. Min granne från 11 år tillbaka flyttar ut :O Och det är inte vilken granne som helst..det är doktore. Jag vet inte vad han heter men vi kallar han så för han skriker doktooreeee heelaaaa fuuuckiiiinnnggg tiiiideeeeeen!! Eller han kanske skriver något annat med det är det vi hör. Och ibland får man höra ännu trevliga saker som tex jävla svartskalle hora, som är en av de populärare mantran han delar med sig med andra. Ibland, om du har riktig otur, så kan du få se honom naken i trapphuset som min morsa har gjort några not-so-lyckosamma gånger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0