Ansöka till the Bachelorette?

Tänk er vad stört det hade varit ifall man var med på tv och tävlade om att dejta en kille? Är inte det lite mobbat, eller? Jag skulle inte göra det. Men jag skulle gärna vilja att folk tävlade om mig (a)
Jag skulle LÄTT ansöka till For Love of Money, då tävlar man ju om pengar iaf! Nice! :D hHahh..men jag är så mesig, hade säkert valt killen ist och han hade ba fuck yooo bic booii jag tar pengarna ist!! Eller är det så programmet går till? Jag hade tjutit sönder på tv då. Palla skämma ut sig, har redan skämt ut mig i skolan tillräckligt, hur många gånger har inte jag gråtet hysteriskt där? What was I talking about? Ajuste, the bachelorette. Man kan väll ansöka nu. När man är 18? Eller hur gammal måste man vara? 25? Altså det är så typiskt att ålderskillnaden alltid ska höjas ju äldre man blir. Fan jag kommer inte få göra någonting ända tills jag blir 46 år gammal!
Hade ni dissat mig eller? Kolla vad sööt(a)
Vladica, do you accept this rose?

Kommentarer
Postat av: Ngan

HAHAHAAH så jäövla braaaa

2010-10-20 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0