5 September 2010

Hmm..vad ska jag skriva om idag? Jo - först hade jag matteprov som gick överaskande bra. Sen historiaprov som gick as dåligt. Aja.. man kan ju inte ha tur hela dagen :p
När jag kom hem bakade mamma bullar :) dem blev inte världens godaste men det är iaf nått. Idag har jag inget att plugga på vilket är as skönt eftersom desperate housewives och cougardown börjar idag :D Yääyy!! Längtar!


Just nu kollar jag på Förkväll..jag gillar det inte men när jag sträcker på armen mot fjärrkontrollen så är det ungefär 20 cm kvar..ovärt att sträcka på mig mer och förstöra hur skönt jag ligger i soffan just nuuu.


Idag fyller en bra gammal vän 20 år och jag vill gratta honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0