15 Oktober 2010

Okej så det vart ett bra slut på den här tråkiga veckan. Den här veckan har bara varit sugig för mig..men det var skit kul på IV-valet och det gick skit bra med pjäsen eller vad man ska kalla den :p så dt e skönt ;) Bara jag inte får G+ i det också...då dör min själ.
När jag kom hem gjorde jag smartaste grejen..paus not. Jag hittade dt jag skulle ha på mig ikv vettu, men sen är jag så smart och lägger parfym. Jag vet inte vad jag gjorde exakt men fyyfaaan vad mycket jag la. Det här var för typ 2 timmar sen och jag luktar fortfarande som när man går förbi en grupp blatte-tjejer. Du sånna här som är Kim Kardashian-wannabe. Herregud vad jag hatar mig just själv nu. Har du något jävla tips på hur man kan få bort lite av den starka lukten eller? Jag vill väll inte gå på krogen och att alla ska backa från mig pga av min starka parfym -.-



[sexig bild på mig själv]
oommggg kolla vad tjock jag är här!!! :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0