-

Jag i åttan, do you wanna be my fjortisboy eller?

Jag hitta dem här bilderna på min gamla dator och fan vad sur jag blir på mig själv när jag tänker på hur smink och konstant-plattning-av-håret förstörde mitt naturliga ansikte. Jag började sminka mig och platta håret som en galning i sjuan och idag är mitt hår så himla torrt att jag var tvungen att klippa bort hälften för det var så jävla äckligt. Minns hur dåligt självförtroende jag hade då och alla tjejer som hade tupperat hår och 5 kg smink var värsta sexiga och alla killar ville ha dem. Nu önskar jag jag kunde gå tillbaka till den tiden och bitchslapa mig själv.
På den andra bilden ser mitt hår värsta buskigt ut men på den tiden var det långt, mjukt och vågigt. Nu är det torrt som en jude i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0