Nytt sätt att transportera sig själv i vinter-ovädret!

Bland mina vänner är jag den enda som tycker det är fint med snö. Jag tycker det är så fint när man kollar ut genom fönstret och det snöar och den mörka natten blyr upplyst av alla snö.

Har du också det jobbigt på väg till skolan i detta kaotiska väder!? Fryser dina tår ihjäl varje dag när du cyklar eller går? Eller måste du vänta i 20 minuter på bussen, men när den kommer så ÅKER DEN BARA FÖRBI! Och så måste du vänta i 30 min till på nästa buss. Viiisst!! Inga problem!! No problem! No problemo!! Nema problema!! NEJ! Vi vill inte ha det så!! Nu har räddningen kommit!

Nu har ett nytt sätt att transportera sig kommit! Genom flummpuder eller vad det nu heter de använder i Harry Potter! Det är hur enkelt som helst: du tar en handfull av vårt unika puder i handen och ställer dig i vår öppna spis som vi också erbjuder för endast 799 998 kr. OBS: se till så att det inte brinner när du ställer dig där i, jag vet inte varför..men det är farligt. Sedan skriker du ut BERZELIUSSKOLAN! och kastar skräpet (*host* menar pudret)ner i market så hamnar du i Christers kontor. VARNING: Inga pengar tillbaka om han är intim med sin pojkvän.

 
Här ser ni en bild med en av våra många nöjda kunder, Brad Pitt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0