NGAN 18 ÅÅÅR :D

Idag är det den 22 November 2010 och det betyder att Ngan "kines" Nguyen fyller 18 åår!! Grattis Ngan! :D

Dagen började med det nya IV-valet, Massage och taktil stimulans, i början trodde jag det skulle suga och inte känna någon där men det var många från berzan ändå och vissa kände jag igen ;) Det verkar som en ganska bra kurs, kommer nog inte bli så svår bara man kommer på lektionerna. Bara jag får VG är jag nöjd, jag kommer nog vara den enda från berzan som inte får MVG! I början trodde jag bara man skulle sitta bakom varandra och massera varann med kläderna på. Men nej sa nicke!! Vi ska vara typ halvnakna och alla tjejer ska knäppa upp behån och man ska använda olja och jag vet inte vad. Lääskiiigt! Plus det finns inget jag känner som jag kan massera. För de jag känner har redan en kompis, fan också!

På håltimman idag drog jag och Ngan till Kulturskolan och kollade in deras teaterlektioner. Tydligen så kan man bara gå där när man går i gymnasiet, det betyder att jag bara kan gå där en termin så det blir nog inte Kulturskolan för mig, även om det var den som verkade bäst. Den var nog billigast också. Får väll hitta nåt annat ställa där man kan gå i en vuxengrupp ;)

På massagen la jag märkte till att inga blattar tar av sig jackorna på lektionerna. Till och med jag! Asså tänk på det nu, alla ni blattar där ute, ni tar aldrig av er jackorna eller hur? Jag har inte sett en riktig blatte ta av sig sin jacka på en lektion heller, speciellt Shajan, jag tror han sover i sin jacka!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0