I rode into town on an ass..

...your mama´s ass.
Black Jesus! Hahha, älskar family guy <3


Har fått önskemål från mina fans, Emina och Dzenana, att jag ska låsa upp min blogg och skriva lite skit så here I go.

Den här veckan har jag höstlov :D Förra fredagen tror jag att jag var med Emina, Haris och Hugo jag minns inte precis, det kanske var på söndagen till och med. Men i lördags var jag på Djogani och Serif Konjevic koncert :D Där hade jag kollat in en kille som dansade två meter bakom mig. Jag såg att han kollade in mig också men vågade inte komma fram och dansa med mig. Sen efter ett tag när jag tappade bort alla mina kompisar (för de undviker mig) så kom han fram till mig o började snacka. Jag frågade inte vad han hette men han var ganska snygg. Men asså...jag undrar bara. Varför äter man LÖK innan en koncert!? No offence till killen han var skit fräsch men Herre min Gud det var som att han försökte bekämpa vampyrer eller nåt. Badat i löksaft innan han kom dit? Ibland förstår jag mig inte på världen asså. Ccc...


Såhär sexiga var jag och Emina på Borgen :D


Jag och snyggingen Dzenana <3, man kan se hur Emina misshandlade min läpp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0