Har jag förändrats?



Du som liten:
1. Vad hette din första bästa vän? Radostina, Sara Mirani och Emina, men raddo var min favorit emina var mobbad i gruppen
2. Vad hette din första kärlek? Fredrik från mitt dagis i tannfors, han går i TE3F nu hahah
3. Vilken var din favorit rätt? pita bröd :)
4. Vilken var din favorit färg? blått!
5. Vart bodde du? När jag var jätte liten bodde jag i Luleå, när jag var 5 flyttade vi till varma Linköping :D
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? När jag fick ett dockhus/radio i julklapp, och en docka :)
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När jag inte fick sims
8. Ville du bli när du blev stor? tandläkare:) haha, jag ljuger inte asså..jag var 7-8 år gammal och drömde om att bli tandläkare
9. Vilket godis tyckte du bäst om? allt, förutom lakrits!! :/

Du nu:
1. Vad heter din bästa vän? Emina Zepcaninho
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? har inte varit kär på läääänge men senaste var väll stefanio
3. Vilken är din favorit rätt? skolmaten<3
4. Vilken är din favorit färg? grönt och blått :D
5. Vart bor du? linköpingggg :)
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? att emina äntligen har hittat en bra kille, ona se uvijek mucila s time :p
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? jag vet inte vad det värsta är som har hänt är men det roligaste det här året var iaf när amina och ashur skulle haffa varandra hahahah :D och när dem där två killarna från nåt ungdomsparti kom till skolan och den ena hade sminkat sig med fett mkt foundation, till och med på ögonbrynen, jag ba OOOMMMGGG!!!! HAHAHAHAHAH
8. Vad vill du bli? vill bli studeeeent 2011!!! vill bara gå ut skolan och dra från linköping
9. Vilket godis tycker du bäst om? allt förutom skit lakrits!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0