God morgon!

Heeejj, kolla vad söt jag är med mammas hårband. Vem hade trott att det söta barnet växte upp till en sån här sexbomb som jag är idag. Nää skoja bara haha, fejk självförtroende ftw!

Godmorgon! Även om klockan är 14.00. Yeah. Sitter här och tankar The Social Network, mitt internet är skräp btw, knappt 30 % har laddats på lite mer än en timma. Plus att jag är 80% säker på att när jag bara laddar nån 15 sekunders video med cam-kvalité. Aja vi får se..I´ll get back to you on that. Har en ny favoritlåt, Zeljko Joksimovic ft Miligram - Libero såå jäävlaaa grryyyym!!


I am in love

Kommentarer
Postat av: Ngan

HAHA så söt. Kommer ihåg när vi satt där och åt mackor med köttbullar

2010-11-07 @ 19:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0