dödsrelikerna :D

Nu har jag äntligen sett Harry Potter och dödsrelikerna del 1 :D Jag trodde inte den skulle vara så bra som den var, pga av hur mkt sexan sög. Men dn var skit bra! Jag såg den med Hannah, nya Hanna, Maja och hannahs pojkvän. Vi såg den inte i 3D, det var nog lika bra för jag hade kissat på mig då! Fan ormen var så jävla äcklig !! Den var mer än 2 timmar lång men det kändes knappt som en timma. Alla sxener och viktiga delar i filmen gick så snabbt, bara för att de har tagit med varje kapitel och pressat in det i 10 minuter. Jag hade velat se lite mer från bröllopet, och de hade inte med Harry Potter tema-musiken i början vilket gjorde mig lite besviken. Jag älskar den musiken :)

Nu kan jag inte vääänta tills del två kommer ut! Den delen är ju bääst :D Längtar längtar längtar!! :D Bara åtta månader kvar!!


Jag tror att jag kommer gråta i slutet av filmen! Vill inte att det ska vara slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0