denna snö :)



Idag vaknade jag klockan 6.00 och såg att det snöar! :D Fyfan vad kul och fint det är när det snöar och blev skit excited. Fast sen när jag skulle cykla till skolan var jag inte glad längre...DET BLÅSER LIKE A MOTHER FUCKER asså!

Vi fick sluta tidigare idag i skolan så det var skönt, ganska god mat också så dt var en okej skoldag. Sen cyklade jag hem igen och det var ännu jobbigare för det hade snöat så mycket under hela dan och det blev omöjligt att cykla. Sen när jag kom och bytte om till mjukiskläder och åt god mat så blev jag glad igen för att det snöar för det är så himla fint! :D

Man så ju en riktig julkänsla av vädret och då tänker jag på den här ramsan, kommer ni ihåg den? ;
Sankta Lucia
ge mig en tia
tian var rutten
dra mig i tutten

HAHAHAHAH jag och Amina sjöng den idag och vi dog av garv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0