25 November 2010 = Ledig torsdag :)

Idag är det utvecklingssamtal, men eftersom jag inte har någon utvecklingssamtal idag så är jag ledig :) Plus att matten blev inställd (y)..egentligen inte inställd för hon sa att vi skulle jobba hemma men för mig är det en ledig dag iaf :) Hittils på dagen har jag bara läst Linas Kvällsbok 2, inte för att jag inte har ett liv men för att jag tkr om att läsa God-damn it!
Just nu sitter jag här i köket vid min datorn, lyssnar på Nikola Rokvic - Med i slatko grozdje, och hjälper Marija fuska på sitt Naturkunskap prov. Stolt storasyster in the house! Man skulle kunna säga att det är jag som skriver provet. Så ja, nu sitter jag här min lediga dag och skriver prov i Naturkunskap A..som jag hade i ettan -.-
Ursäkta mig ska bara googla hur surt regn bildas. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0