19 November 2010

Tjena bloggen! Jag vill börja med att berätta om gårdagen. Igår kväll var det öppet hus på berzan och det var jätte många som hjälpte till. Jag erkänner att 80% till anledningen att jag hjälpte till var för att Jakob sa att han kanske skulle fixa bio-biljetter till oss, så jag ba soft! jag är på! Men det var faktist jätte kul på öppet hus och det var många som kom och pratade med oss. Jag Emina Amina Mubbe och Marran hjälpte till i matsalen och sedan i berzån där vi serverade kaffe och te. Vi var i skolan ända till klockan 21.00 och sen gick jag på bio och såg Harry Potter :D Alla som hjälpte till på öppet hus fick en Berzan-tshirt som nu har blivit min pyjamas :)

Idag var det sista lektionen jag hade gestaltning och improvisation på IV-valet :( det är så trååkiiigt, vi hade ju alla så kul ville aldrig att det skulle ta slut. Men det är väll bara en del av livet. Nästa måndag ska ha maassaaageee :p heheh, känner ingen som ska ha massage så jag kommer säkert få massera nån ful äcklig kille med rygg-acne. Usch..vill inte :( ska gå till syo och byta på en gång om det är så :(

Idag lånade Linas kvällsbok 2 på biblan och tänkte läsa den över helgen :) ska bli trevlig att sitta inne när det snöar(fast det snöar inte det är bara äckligt blask ute) och mysa framför brasan(teven) med en kopp grönt te med vanilj och en skön bok :D Fan vad tråkig person jag är..yeahh (h)

Nu sitter jag och kollar på bästa serien, Big bang theory!! Ikväll kommer ett nytt avsnitt ut också, can't wait to see it! :)


Lite sköna bilder från i somras, saknar sommaren så myyckeet!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0