16 November 2010

Harry potter biljetter bokade och utköpta wohoo:)

Har väntat i tusen år och nu får jag äntligen se filmen :D
Jag hade största turen på vägen hem! Jag cyklade mot Skäggetorp och lyssnade på musik när en kvinna började prata med mig och peka på mig. Jag stanna och frågade henne vad hon sa och hon berätta att det stod poliser lite längre upp som kolla alla cyklar ifall de hade ljus. Och jag kollade upp och där stod dem, tre poliser typ 50 m ifrån mig som hade stoppat några. Jag vände cykeln på en gång och cyklade det snabbaste jag kunde runt och genom gotte. Fyfaaan vilken tur, hon räddade mitt liv fan! Hur mkt böter är det egentligen typ 600 spänn eller? Shit, vilken tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0