12 November 2010

God kväll bloggläsare!
Den här fredagen började segt och dåligt, blev bra..sen blev den dålig igen och sen blev den bra :)
Den började segt eftersom det är den sista dagen i skolan och jag är så jääävla seg i slutet av veckan, plus att jag måste vakna halv 7 för att äta ocg göra mig redo.

Sen vart dagen bra för att vi fick tbx filosofiproven och jag fick VG!! :D Jag blev så himla glad jag var tvungen att skryta för alla. Alla ni som tänker; psshhh vrf e du glad för Vg hur trög är du? Ni förstår inte, jag får ALDRIG Vg, jag är en stämplad G+ elev som får G+ hur mycket jag än anstränger mig! Därför blev jag så himla glad!

Sen sög dagen igen för min favoritring gick sönder :( Måste hitta superlim-o och fixa den!
- Men köp en ny ring bara Vladica! säger ni nu.
Nej! Det går inte, inte tillåååtet! Jag har världens fetaste fingrar och det är svårt att hitta en ring, som är snygg, prisvärd och i storlek L! Ville nästan gråta över min ring :(

Sen vart dagen bra igen för den slutade med teater och jag älskar mitt IV-val :) För ingen där är det speciellt för de har roliga kurser varje dag, men JAG går natur och blir fuckad i hjärnan varje dag så det är skönt med iaf en slapp lektion per vecka.

Nu sitter jag och skriver i bloggen medans Emina tjatar på mig att komma till henne för hon har tråkigt. Men jag vill inte gå än till henne för jag vill se på The Big Bang theory som börjar om 10 min och jag vet att hon hatar det och inte kommer få kolla hemma hos henne :(


PUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0