šopiing!

Idag har jag varit i ikano och shoppat med mina föräldrar. Jag försökte hitta en nyårklänning. Alla klänningar var antingen storlek 44 eller hade puffar på axlarna och jag hatar deeet!!! Jag köpte tre linnen och en oversize tröja på bikbok men jag ska nog lämna tbx oversize tröjan för den bara hänger på kroppen fett fult. Ser ut som att jg har en soppåse på mig jbt. necu to! På dinsko hittade jag svarta pumps för 100 kr på rea så dem köpte jag :) tur att jag inte köpte dem andra pumpsen för 300 som emina skulle köpa. Men dem här är också fina, plus att jag fick 10% rabatt på dem :) Skit snygga är dem, hoppas jag kan gå i dem bara hahahxd äsch dt blir nog bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0