Skulle du hellre...?

...gå runt naken i ett köpcenter, eller i skolan/arbetsplats?
Omg den här är riktigt svår, vill helst inte vara naken någonstans. Men eftersom jag känner de flesta i skolan och man kommer se dem varje dag, kanske det blir mindre pinsamt om man går runt naken i ett köpcenter. Jag antar att det är ungefär lika mycket personer både i skolan eller på ikano.

...vara psychokinetisk eller psycotelepatisk?
Jag skulle LÄTT vilja kunna röra på föremål med tanken det vore hur kul som helst. Behöver inte prata med nån genom tanken :p Så jag väljer kinetisk.

...vara en nörd eller en sportsfåne?
Hmm..jag känner att jag själv är typ hälften hälften av de båda. Men jag skulle hellre vilja vara en sportsfåne :)

...vara oövervinnlig eller osynlig?
Jag skulle vilja ha kraften att kunna göra mig osynlig, eller ha en sån där osynlighetsmantel som Harry Potter. Men skulle inte vilja vara osynlig för resten av mitt liv.

...ha förmågan att teleportera dig, eller förmågan att resa i tiden?
Den här är sååå svåår för båda är så coola! Jag kan verkligen inte bestämma mig, men jag får ta att kunna teleportera mig :)



Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Skönt med lov <3 håller du med ?

Har du några planer ? själv ska jag be till Gud <3

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-21 @ 14:14:02
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0