Mellandagsrea shopping

Idag är det annandagjul och det betyder som vanligt att den grova mellandagsrean börjar! Jag har aldrig gått på mellandagsrea för jag har alltid sovit istället och jag hatar att shoppa när det är så mkt folk, men idag bestämde jag mig för att gå för första gången och jag tänkte gå med emina men sen var hon tvungen att jobba så mina föräldrar åkte utan mig..så nu får jag underhålla mig själv här hemma och kolla på dubbad harry potter film. får väll gå imorgon då, fan..orkar inte vakna så tidigt imorn igeen :(

men min mamma hade iaf köpt tre tröjor och en jacka typ på stadium. Sen hörde jag att min syster köpte två shorts också så jag kanske kan använda dem hihiih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0