Julmiddag med familjen

Det var ganska trevlig julmiddag i år, jag hade städat lägenheten och bakat tsm med mamma medans marija lagade mat :) Först var det kalle anka som vanligt, sen julmiddag och sist julklappar :D Jag fick bara ett par skor från min syster, marija fick jätte många presenter men det var bara för hon köpte till sig själv och sen slog in dem. plus atthon fick en Babyliss iCurl från mamma och pappa. men det var bara för att hon ville ha en, jag har inte önskat mig någonting från mamma och pappa än. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha än, det måste vara något jag behöver men kommer inte på något..jag köper ju liksom själv dt jag behöver..aja..får väll säga åt dem att ge mig pengar ist :)


såhär mysigt var vårt julbord :)


såhär söta är mina skor, och vår persiska matta i vardagsrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0