hur gör man något ogjort?

Hej alla fans, det kändes som att det var dags igen att berätta lite om vad som händer i mitt liv.

Idag hade jag delprov i Matte D. Det var depress. Gick inte bra. Du vet hur det är när lärare ger en jätte lätta övningsprov så tror man aa men nema problem det kommer gå fett bra men så kommer de med en massa skit grejen man aldrig sett i hela sitt liv. Så var provet. Aja..så jag och emina bestämde oss för att gå och tröstäta på pizzeria Mamma Mia, det var god pizza..men det gick inte att äta. Jag är tvärtom tror jag, när jag är ledsen så är jag inte sugen på mat. Mat representerar lycka och när jag inte är lycklig kan jag inte äta :(

Nu är också fett irriterad för jag uppdaterade till den nya facebook-profilen och jag är inte nöjd. Tycker inte den är bra. Fan..hur gör man något ogjort? Vill ju inte ha den den e fuuul ko me je natjerao da ga uppdateram!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0